رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان خبر داد:
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: فیلم کوتاه «به خاطر دخترم»از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی محمد فرج زاده به پنجمین دوره جشنواره بین المللی انگلستان راه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 27 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، امین مرادی اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره (L.I.M.P.A) انگلستان در بخش‌های مختلف از اول تا دوازدهم دسامبر در لندن برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره بین المللی تصاویر متحرک لندن رویدادی سالانه است که در لندن با هدف گسترش فرهنگ فیلم و پیشرفت به دست آمده در شاخه‌های مختلف هنر فیلم و تقویت روابط بین فیلمسازان در کل جهان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: ۳ دوره اول این جشنواره مختص به هنر‌های نمایشی بود که با تلفیق هنر‌های نمایشی با هنر هفتم با عنوان LIMPA در دو دوره اخیر بهترین فیلم‌های جهان را در بخش‌های بلند، کوتاه و مستند انتخاب و معرفی می‌کند.

مرادی اظهار کرد: در بخش بهترین فیلم در مجموع ۴۵ فیلم مجوز حضور در بخش نهایی را پیدا کرده‌اند که در این بین فیلم «به خاطر دخترم» تولید حوزه هنری کردستان به همراه یک فیلم دیگر از ایران حضور دارند.

وی افزود: محمد فرج زاده از فیلمسازان توانمند کردستانی از شهرستان سقز است که تاکنون موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح بین المللی با آثار تولیدی خود کسب کرده است و امیدواریم شاهد روند رو به رشد تولیدات فیلم سازان شهرستان‌های مختلف استان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار