سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان در خصوص منع تردد خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی در استان کردستان بیان کرد: برابر تصمیمات اتخاد شده در ۲۵ مرکز استان در سراسر کشور محدودیت طرح ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی صورت گرفت، کردستان نیز جزو این استان‌ها بوده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 02 November 2020
به گزارش خبرنگار تباناک در کردستان، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان در خصوص منع تردد خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی در استان کردستان بیان کرد: برابر تصمیمات اتخاد شده در ۲۵ مرکز استان در سراسر کشور محدودیت طرح ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی صورت گرفت، کردستان نیز جزو این استان‌ها بوده است.
سرهنگ گوهری ادامه داد: این طرح پس از هماهنگی‌های لازم به مرحله اجرا در آمده که از امروز (دوشنبه) ساعت ۱۲ ظهر تا روز جمعه ساعت ۲۴ شب ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس فرماندهی انتظامی کردستان عنوان کرد: این طرح در مسیر‌های، پلیس راه سنندج _قروه، پلیس راه سنندج _کرمانشاه و همچنین میدان امام رضا از سمت جاده مریوان و دیواندره به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
سرهنگ عیسی گوهری افزود: کسانی که پلاک سنندج و استان کردستان داند نیز به هیچ عنوان به استان‌های دیگر مراجعه نکنند زیر در این استان‌ها این طرح وجود دارد و به این خود رو‌ها اجازه ورود به داخل استان داده نمی‌شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی استان کردستان خاطر نشان کرد: به خودرو‌هایی غیر بومی اجازه ورود داده می‌شود که با توجه به کد رهگیری و همچنین بیمه نامه خودرو صاحب خودرو ساکن سنندج باشد؛ در غیر این صورت اجازه ورود داده نخواهد شد.
سرهنگ عیسی گوهری گفت: از تمامی رانندگان تقاضامندیم که با وسیله نقلیه شخصی به مسافرت نروند و در صورت نیاز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
این طرح مشمول خودرو‌های عمومی و کامیون‌هایی با بار فاسد شدنی نمی‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار