مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان :
خانه هلال روستای "ینگیجه" بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان ,باحضور مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان , فرماندار شهرستان مریوان ,امام جمعه شهرستان ,بخشدار خاومیرآباد,دهیار ینگیجه ,اهالی روستای ینگیجه و جمع پرشورـداوطلبان جمعیت هلال احمرشهرستان ,همزمان با افتتاح خانه های هلال سراسرکشور ,بارعایت موازین بهداشتی افتتاح شد .
کد خبر: ۹۰۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 19 September 2020
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان درابتدای آیین افتتاح ضمن تقدیر از حمایت‌های فرمانداری شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، گفت: خانه‌های هلال بمنظور توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث راه اندازی می‌شوند.
دکتر پیام جلالی افزود خانه‌های هلال پتانسیل قابل توجهی در راستای نهادینه نمودن آموزش‌های همگانی و ارتقاء سطح آمادگی عموم مردم در خصوص مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.
جلالی اشاره کرد که خانه هلال، خانه مردم بوده و کلیه فعالیت‌های آن مبنای مردمی و داوطلبی داشته و توسعه خانه‌های هلال می‌تواند ترویج اهداف و فعالیت‌های انساندوستانه و خداپسندانه را بهمراه داشته باشد.
دکترجلالی همچنین گفت: یکی دیگر از کارکرد‌های ارزشمند خانه‌های هلال این است که عموم مردم را به گونه‌ای آموزش داده و آماده نمایند تا در اولین لحظات پس از حوادث طبیعی و غیر طبیعی، می‌توانند بعنوان یک امدادگر زبده و آموزش دیده عمل نموده و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادرسان جلوی بسیاری از خسارت‌های جانی و مالی را بگیرند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ابراز امیدواری کرد که با عزم جدی، برنامه ریزی مدون آموزشی و عملیاتی، همکاری و تعامل فرمانداری‌ها و همچنین حمایت‌های مردمی خانه‌های هلال توسعه یافته و بتوانند بعنوان مرکز استراتژیک و حیاتی در مقابله با بحران‌ها و کاستن از تلفات عمل نمایند.
فرماندار شهرستان مریوان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح خانه‌های هلال در استان و بویژه در شهرستان مریوان، راه اندازی خانه‌های هلال را گامی مهم در راستای حفاظت از جان و مال مردم در بلایا و حوادث دانست.
آرتیکاس اقبال در ادامه بر لزوم تعامل بین دستگاه‌های اداری و حمایت از این طرح ارزشمند تاکید کرد و گفت: فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تمام توان خود را در راستای ترویج و توسعه خانه‌های هلال را صرف خواهند نمود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار