پدر شماره یک خانواده ورزشی کردستان بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت تا آسمان ورزش کردستان را دوباره در سوگ بنشاند.
کد خبر: ۸۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 04 May 2020

اقبال لطف الله نسبی درگذشت

پدر شماره یک خانواده ورزشی کردستان بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت تا آسمان ورزش کردستان را دوباره در سوگ بنشاند.

گاهی اوقات در مورد مربیگری از کسی گفتن تکرار مکررات است و از خوبی ها و معرفت او گفتن هچون وصف قطره از دریا است. صحبت کردن در باره سلطان پینگ پنگ ایران کارهرکسی نیست و هرقلمی نمی تواند حق مطلب را در باره او برکاغذ جاری کند. اقبال لطف الله نسبی نماد بی بدیل مربیگری تنیس روی میز و اخلاق در ایران و همچنین در عرصه بین المللی است.

خیلی از بازیکنان نسل ما از جمله نگارنده آرزو داشتند تا یکی از شاگردان این مرد اسطوره ای تنیس روی میز باشند.

اقبال لطف الله نسبی مربی نمونه و بی مثال خطه کردستان با یک برنامه ریزی و استراتژی درست توانست پینگ پنگ این استان همیشه قهرمان را به صورت پیوسته به استان های قهرمان پرور و برجسته کشور مبدل سازد.

ملی پوشانی از قبیل فواد کاسب، جمیل لطف الله نسبی، فرید فرچ پوری، بهنام رحمت پناه، میدیا لطف الله نسبی و غیره نام آشنایان و نتیجه تلاش این مربی کاردان و اسطوره ای هستند.

اقبال لطف الله نسبی در سال ۱۳۳۵ در سنندج به دنیا آمد و بنیانگذار اصلی پینگ پنگ در سنندج بود و سال ها مربیگری تیم ملی ایران را برعهده داشت.

و اما امروز 15 شهریور ماه سال 1399 هیچگاه از خاطر اهالی ورزش کردستان به ویژه خانواده پینگ پنگ فراموش نمی شود که مردی نیک و پدر یک خانواده ورزشی که همه آنها به او مدیون هستند بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت تا آسمان ورزش کردستان را دوباره در سوگ بنشاند، یادش گرامی و روحش شاد.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار