معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان مطرح کرد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مجریان انتخابات استان همگام با هیئت‌های محترم نظارت شورای نگهبان، سلامت و صیانت آراء مردم را به عنوان حق‌الناس، وظیفه خود دانسته و رعایت مرّ قانون را فصل‌الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات می‌دانند.
کد خبر: ۸۰۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 26 November 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش‌اقبال در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری با اظهار کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در کردستان فراهم شده و مردم استان با شور و اشتیاق خود را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده می‌کنند.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور و بر طبق برنامه روزشمار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از روز یکشنبه هفته آینده فرآیند رسمی این دوره از انتخابات آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: در این راستا فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبان، از تاریخ دهم لغایت شانزدهم آبان‌ماه سال جاری دارا هستند.

وی با بیان اینکه استان کردستان با 5 حوزه انتخابیه، دارای 6 نماینده در مجلس شورای اسلامی است گفت: ستاد انتخابات استان با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها زمینه مشارکت مردم را در این رخداد مهم سیاسی در چارچوب قانون فراهم کرده است.

خوش‌اقبال افزود: مجریان انتخابات استان همگام با هیئت‌های محترم نظارت شورای نگهبان سلامت و صیانت آراء مردم را به عنوان حق‌الناس، وظیفه خود دانسته و رعایت مرّ قانون را فصل‌الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات می‌دانند.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسلامی از کلیه افراد علاقمند و توانمند خواست که در این رقابت سیاسی شرکت کرده و زمینه را برای مشارکت حداکثری و توسعه روز افزون استان و کشور را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار