رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تمام خودرو‌هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف و در پارکینگ هستند از ۲۵ اسفند می‌توانند ترخیص شوند، مخصوصاً خودرو‌های ارزان‌قیمت و ضعیفی که در حوزه حمل و نقل وسیله امرار و معاش راننده هستند.
کد خبر: ۷۲۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 13 March 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار سیدکمال هادیان‌فر در حاشیه برگزاری رزمایش ترافیکی نوروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف نشدن خودرو‌هایی که بیش از یک میلیون تومان خلافی دارند اظهار کرد: این خودرو‌ها از ۲۸ اسفند تا آخر ۱۷ فروردین توقیف نمی‌شوند و به مردم نیز تاکید داریم که مسائل ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به کارگیری ۳۵ هزار پلیس و ۶۵ هزار نفر در سازمان‌های امدادی دیگر در ایام نوروز گفت: به دنبال این هستیم که به روزی برسیم که تصادفی در کشور رخ ندهد و تصادفات به حداقل ممکن برسد که لازمه آن همکاری خود مردم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: خبر خوشی برای مردم دارم، تمام خودرو‌هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف و در پارکینگ هستند از ۲۵ اسفند می‌توانند ترخیص شوند، مخصوصا خودرو‌های ارزانقیمت و ضعیفی که در حوزه حمل و نقل وسیله امرار و معاش راننده هستند.

وی  گفت: امیدواریم این اقدامات آرامش مردم و احترام به قانون را بیشتر کند، ما راضی نیستیم کسی را جریمه کرده و وسیله نقلیه او را از زیر پایش خارج کنیم، بهترین روز ما روزی است که جریمه نکنیم و کشته و مصدومی در جاده‌ها نداشته باشیم.

هادیان‌فر افزود: در واقع اتومبیل‌هایی که توسط راهنمایی و رانندگی توقیف شده و مدت توقیف برای آنها منظور شده، می‌توانند برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند، البته طبیعی است که باید برای ترخیص جریمه را پرداخت کنند، تمام تخلفاتی که برای فرد توسط راهنمایی و رانندگی منظور شده شامل این رفع توقیف می‌شود.

وی ضمن هشدار به پرخطر بودن ایام نوروز هم اظهار کرد: زمانی که راننده اعمال قانون شود یا حرکت حادثه‌ساز داشته باشد بلافاصله به وی پیامک داده خواهد شد، زیرساخت‌های این اتفاق صورت گرفته و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار