«محمدجواد آذری‌جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که اپراتورهای تلفن همراه باید بنا به دستور، بسته‌های بلندمدت اینترنت را ظرف 48 ساعت به سبد خدمات خود بازگردانند.
کد خبر: ۷۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 10 March 2019

به گزارش تابناک کردستان، اپراتورهای تلفن همراه اواخر هفته گذشته با ارسال پیامکی به مشترکان خود اعلام کرده بودند که بسته های بلند مدت اینترنت در سال جدید حذف خواهند شد.

بر اساس این تصمیم، حتی کسانی که از قبل بسته‌ای رزرو کرده بودند هم نمی‌توانستند آن را تمدید کنند.

در همین ارتباط وزیر ارتباطات شامگاه شنبه بعد از دریافت گزارش گران شدن بسته‌های اینترنت اپراتورهای بزرگ کشور، در صفحه توئیتر خود با هشتگ «گزارش به مردم» نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش بود.

وی افزود: امشب دستور داده شد که ظرف 48 ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها بهتر است به جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

تغییر دادن بسته‌های اینترنت جزو سیاست‌های بازرگانی اپراتورهای مختلف بوده که گاه نارضایتی‌هایی را در بین مشترکان موجب شده است. از جمله این موارد، تغییر در بسته‌های اینترنت همراه اول در روزهای گذشته بود که اعتراض‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، پیامکی در روزهای گذشته به گروهی از مشترکان اپراتورهای همراه ارسال شده بود که بر مبنای آن، تمدید برخی بسته‌های بلندمدت اینترنت از تاریخ 20 اسفند لغو و اعلام شده بود که این بسته‌ها با مواردی دیگر جایگزین خواهند شد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار