مدیرکل آموزش و پروش کردستان به تابناک خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در «چم سو» در نزدیکی سنندج گفت: متأسفانه بر اثر این سانحه رانندگی سه نفر از همکاران فرهنگی دچار مصدومیت شده‌اند ولی طبق اطلاعاتی که از سوی مدیریت ناحیه 2 آموزش و پرورش سنندج به ما داده شده، خوشبختانه مصدومیت آنها جدی نیست.
کد خبر: ۷۰۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 16 January 2019

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کردستان با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در «چم سو» در نزدیکی سنندج اظهار کرد: در این سانحه رانندگی متأسفانه سه نفر از همکاران فرهنگی مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق اطلاعاتی که از سوی مدیریت ناحیه 2 آموزش و پرورش سنندج به ما داده شده، مصدومیت دو نفر از همکاران جزئی و آسیب وارده به نفر سوم اندکی بیشتر بوده گفت: یکی از همکاران مصدوم شده خانم و دو نفر دیگر، از آقایان همکار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تقدیر از تلاش کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رسیدگی به مصدومان حادثه تصریح کرد: مصدومان به بیمارستان کوثر سنندج منتقل و به وضعیت آنها رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه سانحه‌دیدگان از معلمان روستاهای نیه‌ر و میراو بوده‌اند گفت: علی‌القاعده این همکاران باید در محل خدمت خود بیتوته کنند ولی اغلب همکاران ترجیح می‌دهند در مسیر یادشده و مناطق مشابه رفت و آمد کنند.

قربانی افزود: همان‌گونه که سلامت همکاران فرهنگی برای ما اهمیت دارد تحصیل دانش‌آموزان در مناطق روستایی و محروم هم برای آموزش و پرورش دارای اهمیت است و فراهم کردن امکان این کار از تکالیف قانونی مجموعه آموزش و پرورش است و امیدواریم همکاران شاغل در مناطق مختلف به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هم بتوانند به وظایف شغلی خود عمل کرده و هم سلامت‌شان به خطر نیافتد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اولا معلمین محترم بیشتر بفکر سلامتی خود باشند تا دچار صدمات جسمی بخود و روحی به دانش آموزان نشود، ثانیا آموزش و پرورش برای این عزیزان امکانات لازم و آبرومندانه فراهم کنند تا عزیزان در محل خدمت بمانند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار