مدیر مخابرات منطقه کردستان:
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به خدمات مطلوب اپراتور همراه اول شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور همراه کشور گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کردستان 100.2درصد است.
کد خبر: ۷۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 12 January 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت و بروز در حوزه ارتباطات سیار یکی از اهداف و استراتژی‌های مخابرات منطقه به مشترکان است اظهار کرد: آمار ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کردستان بیانگر تحقق این مهم است.

وی آمار مشترکان همراه اول در استان را یک میلیون و 661 هزار و 976 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 244 هزار و 301 شماره دائمی و تعداد یک میلیون و 417 هزار و 675 شماره آن اعتباری هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مخابرات منطقه کردستان جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی دنیا را به مشترکان ارائه می‌دهد تصریح کرد: اکثر مشترکان همراه اول استان در حوزه اینترنت همراه، از تکنولوژی4G  یعنی آخرین نسل آن استفاده می‌کنند.  

وی با بیان اینکه افزایش سایت‌های 4G  و ارتقاء سایت‌های3G  از دیگر برنامه‌های مخابرات در راستای مشتری و جذب اعتماد مشترکان است گفت: در حال حاضر تعداد 475 سایت BTS در سطح استان وجود دارد.

حکمت، محرومیت زدایی در روستاها و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در سطح استان به مشترکان را از دیگر استراتژی‌های مخابرات منطقه برشمرد و افزود: در حال حاضر در حوزه ارتباطات سیار، تعداد 950 روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات بوده و از مزایای آن بهره‌مند هستند.

وی به ارتقاء سطح آگاهی و دانش مردم فهیم استان در خصوص عدم مضر بودن سایت‌ها و دکل‌های مخابراتی اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال و همکاری مردم نسبت به گذشته، برای نصب و جانمایی دکل‌های مخابرات بیشتر شده است که این امر می‌تواند ما را در ارائه به موقع تکنولوژی‌های روز یاری کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نقش مسئولین متخصص در این حوزه و رسانه‌ها را در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در مورد مضر نبودن سایت‌های مخابراتی را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: همکاری متقابل مسئولین و رسانه‌ها با مخابرات منطقه در این راستا، شرایط را برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر و در خور مشترکان فراهم خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار