کد خبر: ۶۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 30 December 2018
عبدالرحیم کاظمی با کسب ۹ رأی از ۱۳ رای ماخوذه رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از کش و قوس‌های فراوان و ابطال شدن انتخابات قبلی هئیت وزنه‌برداری، بعداز ظهر امروز مجددا مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برگزار و عبدالرحیم کاظمی به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هئیت وزنه‌برداری مدتی قبل برگزار شد اما با توجه به اعتراضات از سوی نامزدهای این مجمع، انتخابات ابطال و با دستور فدراسیون وزنه‌برداری امروز نهم دی به عنوان مجمع انتخاباتی تعیین شد.

در این مجمع انتخاباتی که دو کاندیدا به نام عباس بهروزی و عبدالرحیم کاظمی را داشت از میان ۱۳ رای ماخوذه، عبدالرحیم کاظمی با ۹ رای که به دست آورد در مقابل ۴ رای عباس بهروزی به عنوان رئیس هئیت وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

البته مجمع امروز بی‌حاشیه هم نبود که با درایت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، نماینده وزارت ورزش و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان سرانجام انتخابات برگزار شد.

پس از پایان انتخابات این مجمع، محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان بر لزوم همکاری همه اعضا برای رشد و توسعه وزنه‌برداری استان تأکید کرد گفت: همه در کشور با فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد آشنا هستند و افتخارآفرینی جوانان این استان فراموش شدنی نیست.

وی بیان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری قاعدتا ورزش وزنه‌برداری استان را به نحو مطلوب مورد حمایت قرار می‌دهد که البته در بخش آقایان تلاش‌های زیادی صورت گرفته است

علوی خاطرنشان کرد: صحبت‌ها و وعده‌های رئیس جدید هئیت را یادداشت کردم و در بازه زمانی چهار ماهه رصد می‌کنم و اگر تا ۶ ماه آینده وزنه‌برداری استان تکانی نخورد مجمع فوق‌العاده برگزار می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار