مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در خصوص لغو نمایش شایعه و اظهار نظرهای بعد از آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ 08 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس نوشت: بعد از لغو نمایش «شایعه» در یکی از سالن‌های شرکت نفت گچساران؛ این موضوع واکنش‌هایی را از سوی برخی سیاسیون به همراه داشت که برای مثال برخی رسانه‌ها واکنش اعتراضی تاجگردون را هم نسبت به آن درج کرده بودند.
اما در ادامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نسبت به لغو نمایش «شایعه» در نفت پاسخ‌داد؛ غلامرضا کمالی در واکنشی نوشت:
واگذاری اماکن دولتی به غیر با هدف انتفاع و درآمدزایی از محل، اشکال قانونی دارد و سیستم‌های نظارتی به شدت در این خصوص حساس بوده و می‌تواند مشکلاتی را درپی داشته باشد.
در ادامه کمالی گفته است: اصلا کسی نیت بدی در این ارتباط نداشت، قبلا چنین اتفاقی در اهواز افتاده بود و متاسفانه ماه‌ها بعضی از همکاران درگیر موضوع شده بودند.
عملکرد ما در همکاری با جامعه پیرامونی در کار‌های عام المنفعه با خدمات بدون منت و به دور از هرگونه سیاست بازی اثبات شده است لیکن سالن دولتی را آن هم به مدت بیش از دو هفته با هدف بلیط فروشی نمی‌توانیم واگذار نماییم.
در این خصوص با مدیرکل ارشاد استان هم علت محدودیت را قبل از روز به روی صحنه رفتن نمایش توضیح داده ایم و ایشان هم توضیحات ارائه شده را کاملا منطقی تشخیص داده و تشکر فراوان کردند.
ان شاءالله اظهار نظر‌هایی که در فضای مجازی مشاهده می‌شود ناشی از عدم آگاهی از فرایند و دلیل اقدامات و نه گفتن در این ارتباط باشد و‌ای کاش قضاوت کنندگان قبل از قضاوت و ایجاد زمینه نا آرامی در بین جوانان از منبعی که نه گفته است دلیل «نه» را استفسار می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار