رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد
رئيس هیأت بوكس استان قم از موفقيت مشت‌زنان قمي در كسب تعداد 11 مدال از مسابقات كشوري سال 1396 بوكس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،مجید عباس‌زاده اظهار کرد: بوکس استان قم در سال قبل دست‌آوردهای شاخص و قابل توجهی داشت که از جمله آنها می‌توان به کسب تعداد ۱۱ مدال رنگارنگ و متنوع از مجموع ۹ اعزام به مسابقات مختلف کشوری اشاره کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد موفقیت کسب شده، سه مدال به رنگ طلا بود و توسط علی مرادی‌‌سپهر، علی ‌یعقوب‌لو و محمدجواد وفایی به دست آمد، ضمن اینکه مشت‌زنان قم در سه فینال مسابقات کشوری سال 96 موفق به کسب نشان نقره شدند و پنج برنز نیز با ایستادن آنها روی سکوی سوم به دست آمد.

رئیس هیأت بوکس استان قم خاطرنشان کرد: بوکسورهای قم علاوه بر مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون بوکس به انجام رسید، در دیگر رقابت‌های کشوری سال 96 نظیر پیکارهای مشت‌زنی قهرمانی دانشجویان ایران نیز به میدان رفتند و نتیجه آن کسب یک نشان طلا بود.

وی که به دعوت مسوولان برگزاری بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی نماینده استان قم به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در پیکارهای بوکس این دوره بود، اضافه کرد: این بازی‌ها در کشور آذربایجان به انجام رسید و خوشحالم که نماینده جامعه ورزش قم بودم.

عباس‌زاده ابراز کرد: از دیگر افتخارات هیات بوکس استان قم در سال گذشته انتخاب مربی با تجربه و با سابقه بوکس قم به عنوان مربی تیم ملی رده سنی جوانان ایران بود که توانمندی و قابلیت بالای بوکس قم را در بخش مربیگری نیز به نمایش گذاشت.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های پیش‌روی این هیأت در سال جدید اشاره و ابراز کرد: همانند تمام رشته‌های ورزشی امسال رویداد مهمی به نام بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی را پیش‌رو داریم، ضمن اینکه حضور در رقابت‌های کشوری و برگزاری منظم مسابقات استانی را نیز در دستور کار داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار