استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن روز کارگر را به جامعه متعهد و شرافتمند کارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ 30 April 2024

به گزارش تابناک قم پیام دکتر سید محمد آقامیری به شرح زیر است:‌

قشر شریف كارگر به عنوان موتور محركه و عامل پیشران توسعه، همواره دارای نقشي مهم و اساسي در عرصه تولید و اشتغال کشور بوده است.

جامعه زحمتکش و شرافتمند کارگری کشور در طول 45 سال سپری شده از حیات نظام مقدس اسلامی و با اراده ای سترگ و عزمی راسخ، در خط مقدم جبهه کار و تولید حضور داشته و حاصل دسترنج و ثمره سال ها مجاهدت آن ها، امروز ایران اسلامی را به مدارج باشکوه پیشرفت، عزت و اقتدار اقتصادی و صنعتی رسانده است.

نیرویی که به عنوان ستون فقرات تولید و با جان و دل و با غیرت و صبورانه در خدمت اقتصاد و رفع نیازهای کشور قرار داشته و با کار و تلاش خود توانسته است مسير رسيدن به خودباوری، خوداتكايي و رونق و اعتلاي چرخهاي اقتصاد و صنعت كشور را هموار نمايد.

فرصت را مغتنم دانسته فرارسیدن روز کارگر را به همه كارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و توليد به ويژه كارگران پرتلاش و متعهد استان قم تبريك عرض نموده وبا قدرداني از زحمات این عزیزان، اميدوارم در سال مزين بنام « جهش تولید با مشارکت مردم» و با عزم جدي و همت وافر تلاش گران اين عرصه، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش اقتصاد کشور و تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در بخش توليد و اشتغال باشیم.

دکتر سید محمد آقامیری
استاندار قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار