رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد؛
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: واژگونی خودروی سواری در محور قم - تهران منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم، به نقل دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد شهیدی با اشاره به اقدامات اورژانس ۱۱۵ گفت: طرح ویژه نوروزی اورژانس قم از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: عوامل اورژانس با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان، زائران و مسافران نوروزی اقدام می‌کنند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آخرین خدمات انجام‌شده بیان کرد: دقایقی قبل هفتمین پرواز بالگرد اورژانس قم در اتوبان قم - کاشان انجام شد.

شهیدی در تشریح این حادثه گفت: این تصادف براثر برخورد خودرو سنگین با یک خودرو سواری در کیلومتر ۴۰ اتوبان قم-کاشان رخ داد که متأسفانه ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: پس ‌از این حادثه بلافاصله اورژانس زمینی به محل اعزام و با توجه به وخیم بودن وضعیت مصدومان، بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با اعزام بالگرد، چهار مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند که با این انتقال، از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بالگرد اورژانس موفق به انتقال ۲۱ مصدوم شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار