معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد؛
معاون شهردار قم گفت: در روزهای ابتدایی سال، روزانه ۳ هزار چادر در استراحتگاه‌های قم برپا شده است و تلاش می‌کنیم تا شرایطی فراهم شود تا زائران از فضاهای اقامتی شهر استفاده کنند.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به ضرورت پذیرایی از مسافران و زائران در قم اظهار داشت: در ایام نوروز تمام امکانات شهر برای پذیرایی از زائران و شهروندان آماده شده است.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۰ کمیته در قالب ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم فعال شده‌اند تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف از جمله نظافت شهری، ایمنی، انتظامی بخشی و اسکان خدمات مطلوبی را به زائران و مسافران ارائه دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش ورودی مسافران به شهر قم گفت: در سال جاری باتوجه به محدودسازی فضاهای اسکان موقتی در شهر قم، بوستان‌های مختلفی از جمله بوستان امام رضا(ع)، نیایش، غدیر و ... را برای اسکان آماده کردیم که استقبال خوبی نیز از این اماکن شده است.

وی گفت: در روزهای ابتدایی سال جدید، روزانه به طور متوسط ۳ هزار چادر در استراحتگاه‌ها برپا شده است و ما تلاش می‌کنیم تا شرایطی فراهم شود تا زائران از فضاهای اقامتی شهر استفاده کنند و در همین راستا نظارت بر قیمت اماکن اقامتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سامع در پایان با تأکید بر ضرورت ساماندهی اسکان مسافران در شهر عنوان کرد: باتوجه به حجم زیاد جمعیت در مسجد مقدس جمکران، شاهد برپایی چادر در پارکینگ‌ها بودیم و به طور کلی اسکان زائران و مسافران در شهر قم باید ساماندهی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار