مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: خوشبختانه امسال با کاهش تولید زباله در روزهای پایانی سال مواجه بودیم و در روز 29 اسفند قریب به 910 تن زباله در سطح تولید و جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به میزان تولید زباله در روزهای پایان سال 96 اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به پایان سال شاهد افزایش تولید زباله به دلیل بحث خانه‌تکانی مردم هستیم که شهرداری در این راستا سعی کرد برنامه‌های آموزشی را اجرا کند تا مشارکت مردم در کاهش تولید زباله افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال 95 بیش از هزار و 50 تن زباله در روز تولید شده بود خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با کاهش تولید زباله در روزهای پایانی سال مواجه بودیم و در روز 29 اسفند قریب به 910 تن زباله در سطح تولید و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه تولید زباله در روزهای پایانی سال 96 کاهش 15 درصدی داشته است افزود: مجموعه تیم مدیریت شهری و حوزه خدمات شهری تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ساعت 6 صبح روز بعد تمام زباله‌های سطح شهر جمع‌آوری شده باشد که در این زمینه توانستیم موفقیت لازم را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به برنامه‌ آموزشی که انجام شد با توجه به رشد سرانه جمعیت و رشد مسافران و گردشگران رشد تولید زباله آنچنان نبود که نشانگر مشارکت خوب در زمینه مدیریت پسماند است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار