فرماندار مریوان:
فرماندار شهرستان مریوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده درخواست بیمه کارگران مورد بررسی قرار گرفته و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بیمه شدن تمام کارگران مرز بین‌المللی باشماق مریوان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 12 November 2017

به گزارش تابناک کردستان، امروز پروژه احداث استراحت‌گاه کارگری، نمازخانه و سرویس‌ بهداشتی در مرز بین‌المللی باشماق مریوان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان مریوان در آئین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: پروژه شامل سالن نمازخانه، استراحت‌گاه، 10 سرویس بهداشتی و 5 حمام بوده و برای کارگرانی احداث می‌شود که در بخش ترانشیپمنت این مرز فعالیت می‌کنند.

محمد شفیعی گفت: زیربنای این مکان 300 متر مربع بوده که سالن استراحت‌گاه کارگری آن 220 مترمربع و 80 متر مابقی آن نیز مربوط به نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام است.

وی افزود: این پروژه در راستای ایجاد امکانات و ارائه خدمات ارزنده به کارگران این مرز کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن نیز توسط شرکت الماس درخشان مریوان اجرا و در 25 روز آینده به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان مریوان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه کارگران بخش ترانشیپمنت مرز بین‌المللی باشماق، عدم وجود سرویس‌های بهداشتی و استراحت‌گاه بود که با افتتاح این پروژه دغدغه آنان برطرف می‌شود.

وی گفت: «عدم امنیت شغلی و نداشتن بیمه» یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران مرز بین‌المللی باشماق است که با پیگیری‌های انجام شده درخواست این قشر مورد بررسی قرار گرفته و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بیمه شدن تمام کارگران این مرز خواهیم بود.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار