معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان کردستان از روز دوشنبه 20 شهریور در کتابفروشی‌ها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 07 September 2017

به گزارش تابناک کردستان، نظام مرادی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان کردستان از روز دوشنبه 20 شهریور در کتابفروشی‌ها آغاز می‌شود.

وی گفت: کتاب‌های درسی دوره اول و دوم متوسطه از طریق عاملان فروش در سطح شهر توزیع و دانش آموزان می‌توانند از 20 شهریور نسبت به تهیه کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، هنرستان‌ها و پیش دانشگاهی از طریق سامانه و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

وی گفت: اداره کل آموزش و پرورش به تعداد دانش آموزان، کتاب‌های درسی را از وزارتخانه تهیه و در بین شهرستان‌ها و مناطق توزیع کرده است و برای اول مهر در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.

مرادی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام خرید کتاب‌های درسی تا 17 شهریور ماه جاری افزود: امسال بیش از 280 هزار نفر دانش آموز در استان کردستان در دوره‌های مختلف کتاب تحویل می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار