مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان گفت: افزایش مطالعه در کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی تأثیر مستقیم دارد و در تحقق این امر، به حمایت‌های مادی و معنوی نیروی انتظامی نیازمندیم.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، نشست مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با فرمانده انتظامی این استان با هدف معرفی جشنواره اهدای کتاب و جمع‌آوری کتاب‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم منطقه، کتابخانه‌های عمومی همه‌روزه برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی را برگزار می‌کنند که به‌تبع آن، افزایش آگاهی مردم سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

نورعلی غلامحسین‌نیاسماکوش افزود: برای بالا بردن دانایی و آگاهی‌بخشی به جامعه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی لازم است.

وی گفت: بی‌تردید یکی از راه‌های کاهش جرم مطالعه بیشتر نوجوانان و جوانان است و باید زیرساخت‌های مطالعاتی موردنیاز افراد جامعه را فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری جشنواره اهدای کتاب و جمع‌آوری منابع مازاد منازل و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این طرح تا اول آبان ماه سال جاری در سمنان ادامه دارد.

سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار بر اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی در میان خانواده بزرگ نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: همه تلاش ما این بوده که در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان خانواده بزرگ نیروی انتظامی برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا، اطلاع‌رسانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

وی هم‌چنین راه‌اندازی ایستگاه‌های کتاب را در کلانتری‌ها پیشنهاد داد و گفت: مطالعه و کتاب‌خوانی در وقت‌های اضافی به علت تردد زیاد مردم در این مکان‌ها بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی استان سمنان در خصوص همکاری و حمایت‌های ناجا از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد و گفت: حمایت از ترویج فرهنگ رضوی وظیفه ملی و مذهبی هر ایرانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار