مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان خبر داد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری نشست‌های کتاب‌خوانی با موضوع مصرف بهینه آب در این استان با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، در راستای مشارکت‌گیری و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به برقراری تعامل با شرکت آب منطقه‌ای سمنان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی سمنان اقدام کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان با ابراز خرسندی از حمایت دستگاه‌های اجرایی در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی عنوان کرد: آب منطقه‌ای سمنان نیز اقدام به حمایت از این طرح کرده است و امیدواریم که سایر دستگاه‌ها نیز به مشارکت بیش‌ از پیش در حوزه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بپردازند.

نورعلی غلامحسین‌نیاسماکوش یادآور شد: «معرفت» به امام رضا (ع) این است که معارف ایشان را بیشتر و بهتر بشناسیم و جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد و فرصت خوبی است تا همه ما قدم کوچکی در این مورد برداریم.

وی با تأکید برافزایش دامنه فعالیت‌های فرهنگی مشترک گفت: برگزاری نشست‌های کتاب‌خوانی با موضوع مصرف بهینه آب، اصلاح الگوی مصرف و موارد دیگر و همچنین اختصاص کد مخصوص کارکنان آب منطقه‌ای سمنان در هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از موارد مطرح‌شده این نشست بود.

ایرج حیدریان، مدیرعامل آب منطقه‌ای سمنان هم گفت: مشارکت در برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی رضوی از اهمیت برخوردار است تا همه کارکنان ادارات تابعه در ترویج فرهنگ رضوی نقش مؤثر داشته باشند.

وی در خصوص حمایت از برگزاری از هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار