رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی اعلام کرد که قیمت نان سنگک در ماه رمضان در راستای همکاری با دولت افزایش نمی‌یابد اما اگر نانوایان درخواست داشته باشند باید بررسی شود.
کد خبر: ۴۲۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 22 May 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمدرضا نظرنژاد اظهار کرد: برخلاف برخی اخبار منتشر شده در راستای افزایش قیمت نان سنگک باید گفت نرخ‌های نانوایی‌های دولتی و آزادپز مربوط به سه سال گذشته بوده و هنوز تغییری نکرده و در راستای افزایش همکاری با دولت قیمت آن در ماه مبارک رمضان تغییر نخواهد کرد.

وی گفت: قیمت نان در نانوایی‌های آزادپز بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود اما در همان سه سال گذشته نرخی برای آنها نیز در نظر گرفته شد که البته تاکنون نیز در همان دامنه عرضه شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تصریح کرد: بر اساس نرخ‌نامه‌ای که سه سال گذشته برای نان و سنگک در نظر گرفته شده بود در ماه مبارک رمضان امسال نیز قیمت نان دولتی با وزن ۴۰۰ گرم ۸۰۰ تومان، در صورتی‌که یک رو کنجد باشد با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت فروخته می‌شود و اگر دو رو کنجد باشد با قیمت ۱۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

وی گفت: نان سنگک آزادپز نیز گرچه بر اساس عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری می‌شود اما حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان نرخ آن بوده که البته از سه سال گذشته تاکنون تغییر نکرده که بر اساس تقاضای مشتری ممکن است بیشتر از این نرخ نیز فروخته شود.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار