در بازدید معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه های بهاره بیان شد:
نمایشگاه های بهاره عرضه کالا در قالب 500 غرفه توزیع و فروش اقلام اساسی و مورد نیاز مردم از ابتدای اسفندماه در شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت برپا و در شهرهای دیگر فروش های فوق العاده انجام شد.
کد خبر: ۳۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 13 March 2017
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره یاسوج گفت: خوشبختانه مردم استان استقبال خوبی از نمایشگاههای بهاره عرضه مستقیم کالا بعمل آورده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سالار حسین پور با بیان اینکه خوشبختانه نمایشگاه‌های بهاره امسال با استقبال چشم گیر مردم استان همراه بوده افزود: تلاش های صورت گرفته در راستای بهبود کار، فراهم شدن فضا برای عرضه مستقیم کالاها، عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب زمینه ساز این امر بوده است.
حسین پور اظهار داشت: نمایشگاه های بهاره عرضه کالا در قالب 500 غرفه توزیع و فروش اقلام اساسی و مورد نیاز مردم از ابتدای اسفندماه در شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت برپا و در شهرهای دیگر فروش های فوق العاده انجام شد.
وی افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب و جلب نظر همه سلایق مشتریان، رشد کمی و کیفی نمایشگاه‌ ها و تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
 وضعیت استقبال از نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا/ تا جلب نظر سلایق همه ی مشتریان نیاز به تلاش بیشتری است

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: فعالیت مستمر و حضور خوب بازرسان سازمان و مجمع امور صنفی در بخش نظارت بر فعالیت غرفه ‌داران و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایات، قیمت‌گذاری کالاها، و نیروی انتظامی برای تامین امنیت و هدایت خودروها موجب برقراری نظم و امنیت در فضای نمایشگاه و محوطه بیرونی آن شده است.
حسین پور در پایان گفت: بازرسان این سازمان در سطح استان بر ارایه خدمات ایام پایان سال نظارت دارند و مردم استان می توانند هر گونه شکایات خود را از ارایه نامطلوب کالاها و خدمات با تلفن 124 در میان بگذارند.
اقلام مورد نیاز مردم همچون مواد خوراکی، پوشاک، کفش، لبنایت، حبوبات، شیرینی جات و تنقلات شب عید در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 15 درصد نسبت به بازار به فروش می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار