فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به مصوبات یک ماه اخیر شورای شهر بیجار برای استیضاح شهردار گفت: نکته مهم این است چرا اقدامات برکناری شهردار توسط برخی اعضای شورا اسلامی پس از بررسی برخی موارد قابل تامل توسط کارشناسان سازمان بازرسی به جریان افتاده است.
کد خبر: ۳۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 10 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، بیژن زندیه در نشست اداری شهرستان بیجار با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و ایام ولادت مبارک نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: قانون برای همه ملاک عمل بوده و جلو هر اقدام فراتر از حوزه قانون گرفته خواهد شد.

وی گفت: برخی اعضای شورای اسلامی شهر در مدت یک ماه گذشته مکرر بر استیضاح شهردار مصوبه صادر می‌کنند و قانون را نادیده می‌گیرند.

فرماندار شهرستان بیجار تصریح داد: تاکنون با سعه صدر و همراهی برای پیشبرد امور شهر همکاری کرده و از اهرم قانون استفاده کرده است.

وی گفت: نکته مهم این است چرا اقدامات برکناری شهردار توسط برخی اعضای شورا اسلامی پس از بررسی برخی موارد قابل تامل توسط کارشناسان سازمان بازرسی به جریان افتاده است.

زندیه افزود: مکاتبات و مصوبات کمیته تطبیق درست با مفاد قانونی صادر و دارای وجاهت قانونی لازم است و هرکسی با این مصوبات مخالفت کند، با قانون جلو او را گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدیران و منتخبان مردم باید خود منادی وحدت و همدلی باشند و با همراهی با مردم تلاش کنند، مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
اسرار فرماندار برحفظ این شهردار که عملکرد مثبتی هم نداشته و بومی شهر هم نیست برای چیه ؟ به استناد همین قانون هایی که هست تعیین تکلیفش کنند . تمام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار