وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رئیس جمهور روحانی تمایل دارد به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی، سفر دیگری به کردستان داشته باشد که امیدوارم با مساعدت استاندار مقدمات این سفر هرچه زودتر فراهم شود.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 09 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمود واعظی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: حامل سلام رئیس جمهور به مردم استان کردستان هستم، وی تمایل دارد به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی، سفر دیگری به کردستان داشته باشد که امیدوارم با مساعدت استاندار مقدمات این سفر هرچه زودتر فراهم شود.

وی گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد و تلاش می‌کند که این استان مرزی، آینه ایران باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کردستان از نظر آی سی تی در رده بسیار پایینی بود ولی با همت دولت یازدهم این زیر ساخت‌ها افزایش چشمگیری داشت؛ به طوری که در سه سال گذشته پهنای باند استان، 8 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دولت بودجه مشخص و فوق العاده‌ای برای کردستان در نظر گرفته گفت: در 3 سال گذشته، شبکه انتقال کردستان 21 برابر و مشترکان آن به 5 برابر افزایش یافته است.

واعظی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 262 کیلومتر فیبرنوری در کردستان ایجاد شده افزود: در این مدت 330 روستا نیز از نعمت اینترنت بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این سفر، 166 میلیارد تومان پروژه در کردستان به بهره برداری رسید گفت: دولت تعهد دارد تا اواسط سال آینده، 180 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان کردستان سرمایه‌گذاری کند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
واقعا دروغ گویی در این دولت از حدگذشته است تمایل رئیس جمهوزر را هم مردم کردستان در جریان سفر قبلی او که بی خاصیت ترین سفر بود دیده اند و دیگر نه تمایلی وجود دارد و به این گفته ها اهمیت می دهند دولت یازدهم بدترین عملکرد را در کردستان داشته است و جوابش را هم در آینده نزدیک در انتخابات ریاست جمهوری خواهد گرفت !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار