اظهارات قابل تأمل فرماندار سنندج
فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه فضاهای متعددی در شهر سنندج وجود دارد گفت: مدیریت فضاهای ورزشی در سطح شهر سنندج رها شده و ضعیف است.
کد خبر: ۳۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 21 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمد ابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور مسئولان شهرستان سنندج در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت فضاهای ورزشی در سطح شهر سنندج رها شده و این فضاها مدیریت می‌خواهند که حتما باید فعالیت‌های لازم برای آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فضاها در سطح شهر سنندج مناسب نیست گفت: برنامه‌ها مدیریت و تداوم ندارند و مقطعی کار می‌کنیم و باید برای پارک‌ها و فضاهای ورزشی برنامه‌های متنوع و متناسب با مخاطبین داشته باشیم چون هر مخاطبی یک برنامه خاص خودش را دارد و چنانچه مخاطبین را در نظر نگیریم اصلاً موفق نمی‌شویم.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: حوزه جوانان کردستان با چالش مواجه است و در حقیقت باید اولاً همه ادارات با هم اراده کنیم و کارهایی که وظیفه ماست انجام بدهیم و وظایف خود را مشخص و شناسایی کنیم.

وی گفت: مکان‌های نامناسب سطح شهر سنندج اول باید مناسب سازی شود و پارک نسیم سنندج که قبلاً مناسب سازی آن انجام شد اما باز رها شده است و باید فضاها را مدیریت کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار