رئیس مرکز آمار ایران خبر داد
رئیس مرکز آمار ایران گفت: براساس آخرین آمار 7 درصد از کل جمعیت کشور در طرح آمارگیری غایب بوده‌اند که آمارگیران برای ثبت اطلاعات آنها بار دیگر به درب منازل مراجعه خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 12 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، امیدعلی پارسا امروز در شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 59 میلیون و 500 هزار نفر در قالب 17 میلیون و 500 هزار خانوار در دو بخش سرشماری اینترنتی و مراجعه حضوری ماموران به درب منازل اطلاعات‌شان ثبت شده است.

وی گفت: براساس آخرین آمار 7 درصد از کل جمعیت کشور در این آمارگیری غایب بوده‌اند که آمارگیران برای ثبت اطلاعات آنها بار دیگر به درب منازل مراجعه خواهند کرد.

رئیس مرکز آمار ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان روز 28 آبان ماه که زمان تعیین شده برای انجام ثبت اطلاعات سرشماری مرحله مراجعه آمارگیران به درب منازل تعیین شده شاهد ثبت 100 درصدی اطلاعات تمام خانواده‌ها در کل کشور باشیم.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در بحث آمار این است که 100 درصد آدرس پستی‌ها در کشور همان افراد در آن مکان نیستند و مردم به محض جابجایی آدرس جدید خود را به دستگاه‌های مرتبط اعلام نمی‌کنند.

پارسا با بیان اینکه در بحث کد ملی نیز 98 درصد جمعیت کشور کارت دارند که باید به 100 درصد برسد، افزود: یکی از نیازهای اساسی نقشه کاداکس است و مالکیت‌ها باید به صورت کامل تعیین شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار