سخنران راهپیمایی 13 آبان سنندج مطرح کرد
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان گفت: 13 آبان ماه روز دانش‌آموز و تجلی مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۲۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 03 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان که با حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان و کارکنان ادارات در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) صفحه درخشانی در تاریخ ایران رقم زد و انقلاب اسلامی را در تاریخ ایران به پیروزی رساند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در هنگام تبعید فرمودند اگر از این کشور به آن کشور بروم بازهم دست از ایران و مبارزه بر نمی‌دارم، گفت: امام حسین(ع) نیز در جنگ با یزید همین را اعلام کرد و هرگز دست از مبارزه برنداشت.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان تصریح کرد: این گفته امام که دست از مبارزه و ایران برنخواهند داشت صفحه جدیدی در تاریخ ایران رقم زد و 13 آّبان ماه روز دانش‌آموز نیز با تجمع و تظاهرات دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام منجر به آفرینش حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران شد و انقلابی دیگر را در کشورمان رقم زد.

وی گفت: باید بر دانش‌آموزان و دانشجویانی که به امام لبیک گفتند سلام و درود فرستاد و گفت سلام خدا بر این پاکدلان و کسانیکه خون خودشان را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ریختند.

شیخ‌الاسلامی افزود: دانشجویان در 13 آبان سال 58 قرارگاه نظام سلطه را از بین بردند و با حمایت امام نظام سلطه را برچیدند به گونه‌ای که این حماسه در نگاه امام و حمایت امام راحل انقلاب دوم نامیده شد.

وی اندیشه امام خمینی را ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلوم برشمرد و بیان داشت: امام از منظر قرآن کریم می‌اندیشید و براساس قرآن کریم این اسلام را به پیروزی رساند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان اظهار کرد: امام تا عمق جانش استثمار را می‌شناخت و آنچه که در خشت خام می‌دیدند دیگران در آینه هم به چشمشان نمی‌آمد.

وی گفت: آمریکا جنایاتی انجام داد که در جنگ جهانی اول و دوم و حتی نمرود هم انجام نداد و این جنایات آمریکا تمام شدنی نیست چرا که حتی در سوریه و یمن و افغانستان هم با بسیج دیگران و مخفی کردن چهره خود بازهم دست به جنایاتی زد اما چهر‌ه‌اش نمایان شد.

شیخ‌الاسلامی افزود: استکبار می‌خواهد همه نوکر و جیره‌خوار او باشند و جهان سوم را تحریک می‌کند و تمام منافع آنها را به نفع خود به غارت می‌برد.

وی با اشاره به اینکه جوانان دیروز توانستند شاه را از ایران بیرون کنند و در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی بایستند، اظهار کرد: جوان امروز هم به گونه‌ای قدم برداشته است که ایران اسلامی در بخش هسته‌ای به خودکفایی برسد و این جوانان ایرانی از مرزهای مختلف پیشرفت و ترقی عبور کردند و هستی و نیستی خود را نیز در راه نثار انقلاب خواهند داد.

در این مراسم قطعنامه 13 آبان قرائت شد و با به آتش زدن پرچم آمریکا دانش‌آموزان و حاضران در راهپیمایی فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار