وزیر راه و شهرسازی امروز درباره مسیر سنندج مریوان چه گفت؟
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح چند پروژه راه‌سازی کردستان به وضعیت 50 کیلومتر از مسیر جدید سنندج مریوان اشاره کرد و گفت: برای 20 کیلومتر باقی مانده مسیر تأمین مالی انجام شد و ان‌‌شاء‌‌الله بتوانیم این 50 کیلومتر را ظرف 24 ماه آینده به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۳۰۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 06 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، عباس آخوندی امروز در مراسم افتتاح هم‌زمان چند پروژه راه‌سازی کردستان به مسیر سنندج مریوان اشاره و اظهار کرد: در 50 کیلومتر از این مسیر طرحی داریم که 30 کیلومتر آن اجرا شده و 20 کیلومتر آن باقی مانده که 1800 متر تونل دارد.

وی تونل یاد شده را «بسیار سخت» عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مناقصه اجرای پروژه تونل برگزار شده و با توجه به تعهد رئیس جمهور، هماهنگی‌های لازم را هم با دفتر مقام معظم رهبری و هم با سازمان برنامه داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای 20 کیلومتر باقی مانده هم تأمین مالی انجام شد و ان‌‌شاء‌‌الله بتوانیم این 50 کیلومتر را ظرف 24 ماه آینده به اتمام برسانیم و این خواسته به‌حق مردم مریوان را تأمین کنیم تا هم کریدور را ایمن کرده و هم مسیر را کوتاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار در این بخش در حال انجام است گفت: از 50 کیلومتر، 30 کیلومتر به اتمام رسیده و 20 کیلومتر باقی مانده هم هر چند از جهت محیط زیرساختی و زمین‌ساختی کار سختی است ولی کار را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به تعهد خود عمل کنیم.

فایل صوتی سخنان امروز وزیر راه و شهرسازی درباره مسیر سنندج مریوان

دانلود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار