فرمانده انتظامی بانه خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو سنگین در شهرستان بانه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 27 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ فرزاد کریمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر جابه‌جایی موادمخدر توسط شخصی در سطح شهرستان بانه موضوع به‌طور ویژه در دستور کار گشت‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت و بامداد امروز با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه محموله 50 کیلوگرمی مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

وی گفت: با دریافت این خبر بلافاصله تور اطلاعاتی و طرح کمین توسط گشت‌های انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بانه در محورهای مواصلاتی سقز به بانه اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه تصریح کرد: ماموریت گشت‌های انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر بانه از شامگاه گذشته ساعت 22 آغاز و تا ساعت 3 بامداد امروز به طول کشید که سرانجام با هوشیاری و تیزبینی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بانه خودرو مذکور شناسایی و در بازدید فنی از این خودرو حدود 50 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله مسافت زیادی را طی کرده بود، گفت: قرار بر این بوده که این محموله 50 کیلوگرمی تریاک در شهرستان‌های غربی کشور توزیع شود که با تیزبینی و هوشیاری گشت‌های انتظامی شهرستان بانه ناکام شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار