«کسانی باید دلواپس باشند که 250 میلیون تومان حقوق می‌گیرند»
یک روحانی اهل سنت در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان پیشمرگان مسلمان کُرد به سخنان یکی از معاونین استاندار کردستان که به گفته‌های اخیر امام جمعه قروه درباره برگزاری هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی انتقاد کرده بود، پاسخ داد.
کد خبر: ۳۰۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 27 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا عابد نقیبی در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان پیشمرگان مسلمان کُرد در سالن بسیج جوانان سقز با اشاره به سخنان یکی از معاونین استاندار کردستان که به گفته‌های اخیر امام جمعه قروه درباره برگزاری هفته فرهنگی کردستان در بندر انزلی انتقاد کرده بود، اظهار کرد: کردستان باشگاه جناح‌های سیاسی نیست و مسئولان ادبیات نامناسب را وارد استان ما نکنند.

وی در اظهاراتی که خبر آن را «فارس» منتشر کرده گفت: بعضی ادبیات در استان کردستان کاربرد ندارد، به ویژه ادبیات دلواپسی که این افراد در بعضی نشست‌ها از آن استفاده می‌کنند تا ذهن مردم را درگیر مسائل سیاسی کنند.

عضو مجمع علمای جهان اسلام تصریح کرد: ماموستا و روحانی ما ماهانه 250 هزار تومان حقوق می‌گیرد و دلواپس این است که بیت‌المال بیهوده هزینه نشود لذا کسانی باید دلواپس باشند که 250 میلیون تومان حقوق می‌گیرند و به بیت‌المال هم رحم نمی‌کنند.

وی از بعضی افراد که به روحیه مردم کردستان آشنایی ندارند خواست ادبیات دلواپسی را وارد این استان فرهنگی نکنند، چون مردم این خطه از میهن اسلامی وابسته به جناح‌ها نیستند و فقط در مسیر اتحاد، همدلی و برادری و در راستای حفظ نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

به نظر می‌رسد اظهارات این روحانی اهل سنت پاسخی به گفته‌های روز جمعه معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر کُردی سقز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر باشد.

طبق خبر منتشره در خبرگزاری دولت وی در مراسم یاد شده با اشاره به انتقادهایی پیرامون هفته فرهنگی استان کردستان در انزلی تاکید کرده بود: «دلواپسان به دلیل اقدامات خوب دولت، نگران هستند ولی دولت، فعالیت‌های خود را به خاطر نگرانی دلواپسان رقیب تعطیل نمی‌کند».


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار