شهردار سنندج با اشاره به اینکه طرح تله‌کابین آبیدر دارای فاز مطالعاتی است گفت: طرح‌های مطالعاتی تله‌کابین آبیدر در حال انجام بوده و هنوز به ما ارائه نشده است.
کد خبر: ۳۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 24 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، منوچهر فخری در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که طرح تله‌کابین آبیدر که نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران از تهیه آن خبر داده بود در اختیار چه کسی است؟ اظهار کرد: فاز صفر این طرح هم‌اکنون در دست بررسی است و طرح‌های مطالعاتی آن در حال انجام بوده و هنوز به ما ارائه نشده است، شهرداری اعلام کرده که حتماً باید طرح‌های زیست محیطی هم آماده شده و بعد آن را ارائه بدهند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر طرح تله‌کابین آبیدر تهیه نشده چطور نماینده سنندج از امضای پیش قرارداد با شرکت آلمانی خبر داده گفت: گفته‌های نماینده سنندج، دیواندره و و کامیاران در مجلس صحت دارد و پیش قرارداد امضا شده است.

شهردار سنندج با تشریح موضوع پیش‌قرارداد تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ یا پیش‌قراردادی نوشته می‌شود تا طرف بحث‌های اجرایی را آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه طرح دارای فاز مطالعاتی است، گفت: تا فاز مطالعاتی طرح ارائه نشود و در گروه کارشناسی شهرداری بررسی و تأیید نشود، آنها نمی‌توانند فاز اجرایی را آغاز کنند، کارشناسان آنها هم‌اکنون در سنندج مستقر شده و در حال آماده‌سازی طرح مطالعاتی تله‌کابین آبیدر هستند تا آن را به شهرداری ارائه کنند.

فخری افزود: بحثی که ما داشتیم این بود که حتماً پیوست‌های زیست‌محیطی و فرهنگی طرح هم باید ارائه شود تا بتوان فاز اول اجرایی طرح را آغاز کرد، به محض اینکه طرح مطالعاتی به پروژه مذکور به شهرداری ارائه شد درباره آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار