مدیرکل راه و شهرسازی کردستان مطرح کرد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در صورت تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز امید داریم پروژه جاده جدید سنندج مریوان طی 2 سال آینده مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 11 September 2016
به گزارش تابناک کردستان، شهرام ملکی در بازدید از پروژه جاده جدید سنندج مریوان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد اظهار کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز این پروژه امید داریم طی دو سال آینده مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد.

شهرام ملکی همچنین درباره جاده کنارگذر شهر مریوان گفت: تامین مالی این پروژه از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری از جاده جدید سنندج مریوان بیش از هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

وی گفت: تاکنون برای این پروژه 1100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن 1400 میلیارد ریال دیگر نیاز بوده و بخش زیادی از آن در 25 کیلومتر مانده به سمت مریوان هزینه می شود.

بهرام نصراللهی‌زاده با بیان اینکه این پروژه در شش قطعه تعریف شده و قطعات یک، دو و سه آن تکمیل شده تصریح کرد: این جاده شامل سه دهنه تونل است که دو دهنه آن در همین قطعات تکمیل شده قرار دارد.

وی گفت: قطعه پنج این جاده شامل طولانی ترین و مهمترین تونل آن است که هزار و 800 متر طول دارد.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مریوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
این پروزه بطول 90کیلومتردرسال82کلنگ زنی شده که قراربود درمدت 5سال به اتمام برسد امانزدیک به 15سال اززمات آغاز می گذرد تازه جناب مدیرکل جدید ... که ناآشنابه منطقه میباشند بااماواگرقول 2سال دیگررامیدهند چون بایددرزمان ریاست ایشان هم ظرفیت کشته هاومجروحین جاده سنندج مریوان تکمیل گردد لازم به یادآوریست که درسفراقای روحانی رییس جمهوربه کردستان قول دادندکه برای تکمیل جاده سنندج مریوان درطول 2سال 100میلیاردتومان اختصاص دهند البته زمان قول تایشان نیز سپری شدحال ببینیم تادوسال آینده
مریوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
باعرض سلام از اداره راه استان
عزیزان مثله فقط قول یا سال یا پانزده سال نیست
حرفی که می زنی باید رو حرفت بمانی
خانواده من و تو ازاین راه رفت وآمد دارند
چرا واسه آپارتمانی که درست می کنی کلا سه ماه بیشتر وقت نمی بره ولی واسه کارمردم اصلا درست شدنی نیست
کوشا باشی
تنل می خواهد هزینش زیاد و ......
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
خداییش مسولین بگن تو چند سال اخیر چند درصد تو این پروژه پیشرفت داشتند?
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار