در گفت‌وگوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تابناک
طیب قدیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دعوت دانشگاه از دو تبعه فرانسوی برای سفر به استان کردستان را تکذیب کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کسی را دعوت نکرده و مهمان خارجی هم از هیچ کشوری نداشته است.
کد خبر: ۲۸۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 18 August 2016

طیب قدیمی در گفت‌وگو با تابناک کردستان در پاسخ به این سؤال که آیا خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر دعوت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از دو تبعه فرانسوی برای سفر به استان کردستان واقعیت دارد یا خیر اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کسی را دعوت نکرده و مهمان خارجی هم از هیچ کشوری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه خبر یادشده را مشاهده کرده گفت: در متن خبر منتشره در فضای مجازی چنین آمده که «گفته می‌شود به دعوت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به این استان سفر کرده بودند» که این موضوع واقعیت ندارد.

شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا امروز در خبری از دستگیری دو تبعه فرانسوی در کردستان خبر داده و نوشته بود: «دو تبعه فرانسوی به نام‌های جان کالوین و روستاندمادیبا توسط نیروهای انتظامی و امنیتی استان کردستان بازداشت شدند که هم اکنون برای سیر مراحل بعدی محکومیتشان در تهران به سر می‌برند.

اتهام این 2 تبعه فرانسوی که گفته می‌شود به دعوت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به این استان سفر کرده‌ بودند حمل و نگهداری اسکناس‌های تقلبی است.

نامبردگان بعد از دستگیری توسط نیروهای انتظامی استان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در نهایت در تاریخ 17 مرداد با حکم مرجع قضایی استان کردستان به 30 روز بازداشت محکوم می شوند.

البته این افراد با پیگیری‌های صورت گرفته 5 روز بعد از محکومیت یعنی در تاریخ 21 مرداد به تهران منتقل می‌شوند.»


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار