آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۲۷۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 07 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در  کردستان و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه در تقویم ایران اسلامی به نام روز خبرنگار نامیده شده و البته این روز متعلق به کلیه عزیزانی است که در عرصه‌های مختلف رسانه مشغول به فعالیت می‌باشند.

برادران و خواهران تلاشگری که با بصیرت، احساس مسئولیت و بی‌ادعا، اطلاع‌رسانی به‌موقع، مطالبه‌گری، حقیقت‌طلبی و انعکاس واقعیات را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند.

عرصه رسانه و خبر به طور قطع عرصه بسیار تاثیرگذار و پرنفوذ و در عین حال عرصه بسیار پرمسئولیت و دشواری است.

انتخاب سالروز شهادت شهید محمود صارمی که از خبرنگاران متعهد و بصیر در عرصه رسانه و از تربیت‌شدگان انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند به عنوان روز خبرنگار، انتخابی بسیار مناسب بوده و فرصت مغتنمی است برای تقدیر از عزیزانی که در این مسیر پر فراز و نشیب گام بر می‌دارند.

ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به همه مجاهدان عرصه خبر، تحلیل و اطلاع‌رسانی در جای‌جای ایران اسلامی، برای خبرنگاران متعهد و کلیه اصحاب رسانه در استان فرهنگی کردستان، سلامت و سعادت، انجام متعهدانه وظایف خطیر و توفیق روزافزون برای ادامه تلاش‌های رسانه‌ای و تقویت روحیه مطالبه‌گری را از درگاه ایزد منان خواستارم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار