فرماندار سنندج مطرح کرد
فرماندار شهرستان سنندج نظارت شهرداری سنندج بر ساخت و سازهای غیرمجاز را ضعیف برشمرد و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز بسیاری در شهر سنندج انجام می‌شود که در برخی موارد حتی به سمت پیاده‌روها سرازیر شده که شهرداری باید بر این وضعیت نامناسب نظارت دقیق‌تری داشته باشد.
کد خبر: ۲۷۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 01 August 2016

به گزارش تابناک کردستان، ابراهیم زارعی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم مهار بحران آب اظهار کرد: امسال خوشبختانه بارندگی‌های خوبی در سطح استان و کشور شاهد بودیم اما اگر بخواهیم کشورمان دچار بحران نشود باید به موضوع مهم آب، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در مصرف بهینه آب فرهنگ‌سازی شود، گفت: باید در مصرف آب، نحوه استفاده از آن و آبیاری مزارع دقت لازم داشته باشیم زیرا مدیریت آب در سیاست کشورداری لازم است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: در حال حاضر 350 هزار حلقه چاه غیر مجاز در کشور وجود دارد که فقط 9 هزار و 200 حلقه آن پر شده و باید در حفاری این چاه‌های غیر مجاز که استان کردستان نیز با آن مواجه است نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید سفره‌های آبهای زیرزمینی هم ساماندهی شوند، گفت: تاکنون 20 جلسه در ارتباط با مصرفه بهینه آب به منظور نشان دادن اهمیت موضوع آب در فرمانداری شهرستان سنندج تشکیل شده است.

زارعی به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری در سنندج برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: باید مدیران استان برای جذب سرمایه‌گذار در استان همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا زمینه اشتغال فراهم شود.

وی به دستاوردهای دولت یازدهم اشاره و تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید جهش خوبی در زمینه صادرات نفتی، گازی و محصولات پتروشیمی پس از مسئله برجام روی داد.

فرماندار سنندج کاهش تورم را از 50 درصد به زیر 10 درصد، یکی از اقدامات مهم دولت عنوان کرد و گفت: راستگویی و صداقت و عذرخواهی از مردم به خاطر فیش‌های حقوقی برخی مدیران متخلف کشور و ساماندهی کردن حقوق مدیران از مشخصه‌های دولت یازدهم است.

وی بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی به عنوان یک وظیفه انسانی و شرعی تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود مراکز دیده‌بانی فعال شود تا برای حریق و آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها در اسرع وقت اقدام شود.

زارعی نظارت شهرداری سنندج بر ساخت و سازهای غیرمجاز را ضعیف برشمرد و اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز بسیاری در شهر سنندج انجام می‌شود که در برخی موارد حتی به سمت پیاده‌روها سرازیر شده که شهرداری باید بر این وضعیت نامناسب نظارت دقیق‌تری داشته باشد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار