اختلاف دمای 31 درجه‌ای گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه کردستان
مدیرکل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه دیروز سلین هورامان با 41 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین منطقه استان و سراب شهرک دهگلان نیز با 10 درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه کردستان بود گفت: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته از شدت گرمای استان کاسته شده و دمای هوا معتدل می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 03 July 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدطالب حیدری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته، جریان‌های مرطوب شرقی و شمال شرقی وارد کردستان شده و بارش‌های ضعیف و پراکنده برای مناطق شمالی استان از جمله شهرهای زرینه، سقز و بیجار پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه گرد و غبار رقیق و بسیار ضعیف در سطح استان وجود دارد گفت: تا روز دوشنبه جریان‌های پایدار هوا برای کردستان پیش بینی می‌شود و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته از شدت گرمای استان کاسته شده و دمای هوا معتدل می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کردستان با یادآوری اینکه دیروز دمای هوای شهر سنندج در گرم ترین ساعت روز به 39 درجه سانتیگراد رسید خاطرنشان کرد: دیروز سلین هورامان با 41 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین منطقه استان و سراب شهرک دهگلان نیز با 10 درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه کردستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار