معاون سازمان محیط زیست:
معاون سازمان محیط زیست گفت: «مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد و من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم».
کد خبر: ۲۵۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 30 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، سعید متصدی اظهار کرد: مدیریت موضوع گرد و غبار به چندین سال زمان نیاز دارد و ممکن است به این دولت نرسد و من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم

وی گفت: منشأهای تولید گرد و غبار در بسیاری از استان‌های درگیر شناسایی شده‌اند، 23 استان درگیر موضوع گرد و غبار هستند که در بیشتر آنها کانون‌های داخلی شناسایی شده‌اند.

معاون سازمان محیط زیست درباره اینکه شناسایی کانون‌ها به تنهایی مشکل مردم را حل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من برای مردم متأسفم و از آنها عذرخواهی می‌کنم چون بسیاری از این کانون‌ها، کانون‌های خارج از کشور است و کانونی نیست که در اختیار ما باشد، ما تمام تلاش خود را بر کانون‌های داخلی متمرکز کرده‌ایم.

وی گفت: همه ما باید برای مردم فعالیت کنیم و این از اصولی است که همه آن را پیگیری می‌کنیم. با وزارت بهداشت، مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌هایی را انجام دادیم تا در مواقع بحران به مردم اطلاع‌رسانی کرده و خدمات لازم را ارائه دهند.

متصدی افزود: کاری که در این شرایط می‌توانیم انجام دهیم تشکیل کمیته‌های بحران است که در آن برخی واحدها مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها آماده‌باش هستند اما در مجموع باید گفت کاهش پدیده گرد و غبار از برنامه‌ها و استراتژی‌های اصلی سازمان محیط زیست است که روی آن کار می‌کنیم.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار