انتشار خبر «همراهی نمایندگان با دولت برای توسعه کردستان»
در حالی که با توجه به اختلاف نظرهای رسانه‌ای شده بین برخی نمایندگان استان و مدیران ارشد دولت در کردستان، شماری از تحلیل‌گران و شاید سیاسیون بر این گمان بودند که بین وکلای مردم و منصوبان دولت در استان اختلاف بروز کرده، پایگاه‌ اطلاع‌رسانی استانداری کردستان امروز خبر و تصاویری منتشر کرده که با گمانه‌زنی مذکور همخوانی ندارد.
کد خبر: ۲۵۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 23 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، آنچه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بویژه در مرحله دوم در کردستان روی داد و نیز برخی اظهارنظرها از جانب نمایندگان و مدیران دولتی استان پس از آغاز به کار مجلس دهم فضایی تنش آلود در ذهن بسیاری از مردم ترسیم کرد، هر چند بودند افرادی، که اوضاع به وجود آمده را «سیاسی‌کاری» قلمداد می‌کردند.

به هر صورت در روزهای اخیر و در حالی که شماری از تحلیل‌گران و شاید سیاسیون بر این گمان بودند که بین وکلای مردم و منصوبان دولت در استان، اختلاف بروز کرده، پایگاه‌ اطلاع‌رسانی استانداری کردستان امروز خبر و تصاویری منتشر کرده که با گمانه‌زنی مذکور همخوانی ندارد.

بر طبق خبر منتشر شده، منصور مرادی، رئیس مجمع نمایندگان کردستان از همراهی نمایندگان منتخب مردم با دولت تدبیر و امید برای توسعه و پیشرفت، و قرار گرفتن استان بر ریل توسعه خبر داده است.

وی عنوان کرده «بنای نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی همکاری و تعامل سازنده با دولت برای عمران و آبادانی استان است».

نماینده مردم مریوان و سروآباد به جلسه نمایندگان استان با استاندار کردستان اشاره کرده و افزوده «در این جلسه مقرر شد که طرفین همگام و با مشارکت یکدیگر مسایل مربوط به استان را به صورت ویژه و جدی پیگیری و به نتیجه برسانند».

از آنچه در تصاویر مربوط به خبر دیده می‌شود در جلسه یاد شده استاندار کردستان و معاونان سیاسی، هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی وی و نمایندگان استان کردستان بجز نماینده بیجار حضور دارند.


دولت و نمایندگان کردستان دور یک میز + تصویر

دولت و نمایندگان کردستان دور یک میز + تصویر





اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
درود بر نمایندگان مردم و دولتیان عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این حلقه اتحاد و برادری مردم استان را خوشحال میکند
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
نه حامی دولتم ونه هوا دار هیچ نماینده ای اما به این حقیقت واقفم که هیچگاه تشتت واختلاف ودرگیری جناحی خیری وثمری برای مردم نداشته است هر اختلافی اگر از سر خیر خواهی باشد باید با مذاکره ومفاهمه حل شود کسانیکه برسر مواضع خود پا فشاری کنند وسختگیری وتعصب غیر ضروری به خرج دهدوصواب وناصواب را در تطابق ان باتشخیص خود بسنجند در دام خود خواهی گرفتار وفاقد کفایت نفس است اهل گفتگو بودن درحین مناقشه ودعوا جسارت وشجاعت می خواهد که هر کسی نداردنماینده دولتی بودن پدیده ای در تضاد با اصل وجودی مجلس ومضموم است ونماینده ضد دولت هم از اولی بدتر است این عناصرباید مانند دو پایه یک نردبان از هم جدا ولی مکمل یکدیگر باشند کافیست که هر کدام به وظایف خود اشنا وشجاعت ایستادگی در مقابل کج روی داشته باشندکه دستیابی به این جایگاه ابزارش نفی دیگران نیست بلکه اثبات خود است امید واریم خروجی این نشست ها منافع عامه باشد
پل ملا ویسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
کارخانه ای که یک کالا تولید می کند با تغییر اسم کارخانه تولیدش تغییر نمی کند در طول تاریخ نمایندگان دنبال منافع خود بوده اند و هستند هر گز وزیر را ول نمی کند بیافتد دنبال بیکار چون بیکار فقط یک رای داشته با ترفند های مختلف رای را گرفته و دیگر فایده ای برایش ندارد و این وزیر و عوامل دولت هستند که برای نمایند سود دارند این نماینده های دوره دهم هم مانند اسلافشان هستند آش همان......
شاهو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
اگرصبر کنید ودندان روی جگر بگذارید وقت عزیز شدن بیکاران واقشار اسیب پذیر هم میرسذ بگذار این سه سال اول نمایندگی مثل برق بگذرد انوقت حواهی دید که در سال اخرچگونه از عملکرد مسولان انتقاد خواهند کرد توقع نا ممکن نباید داشت وقتش که برسد با مردم هم جلسه خواهند گذاشت هر کاری در زمان خودش انجام خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خوب که چی نتیجه چی میشه برای استان میدونی این فیلمهای نمایشی یعنی چی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار