شهردار اردبیل گفت: یکی از درخواست‌ها و مطالبات مردم در مناطق و نواحی مختلف توسعه ورزش محلات است که شهرداری متولی ورزش نیست.
کد خبر: ۲۴۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 07 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شامگاه دوشنبه در جلسه رسمی شورای شهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت بهره‌گیری از فضایل این ماه اظهار کرد: برگزاری آیین استقبال از ماه رمضان برای اولین بار به همت شورا و شهرداری قطعا زمینه‌ساز حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: از تذکر عضو شورای شهر اردبیل قدردانی می‌کنیم و قطعا در هفته‌های آینده پاسخ شفاف، صریح و تفسیری را به بند بند این تذکرات ارائه خواهیم کرد تا همه متوجه شوند که مسیر حرکت شهرداری اردبیل توجه به توسعه شهر و تامین منافع مردم است.

شهردار اردبیل گفت: یکی از درخواست‌ها و مطالبات مردم در مناطق و نواحی مختلف توسعه ورزش محلات است که شهرداری متولی ورزش نیست.

لطف‌اللهیان در مورد درخواست تامین زمین و واگذاری احداث زمین ورزشی برای بخش غیردولتی گفت: ما هر چند زمینی با کاربری ورزشی نداریم چرا که متولی ورزش شهرداری نیست بلکه ما در کاربری فضای سبز و در فضای کشور به پیشنهاد توسعه ورزش‌های همگانی و عمومی برای حضور جوانان را دادیم که پیش از این نیز در پارک عارف درخواست راه‌اندازی زمین تنیس و حتی فوتبال به شورا ارائه شده و به تصویب رسیده است.

وی درخواست عموم مردم را برای توسعه ورزش محلات به ویژه ورزش همگانی یادآور شد و گفت: ما با استفاده از بخش خصوصی و بدون صرف منابع شهرداری تنها با کاربری فضای ورزشی بدون احداث، زمین را در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهیم تا در مدت 10 سال به نفع توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضای سرگرمی برای جوانان فعالیت کند.

شهردار اردبیل گفت: ما در اغلب پارک‌ها سعی کردیم تا فضای تفریحات سالم و تاسیسات شهر بازی و امکانات تحرک کودکان را فراهم کنیم که در همین راستا این واگذاری به بخش خصوصی به مدت 10 سال انجام می‌شود که نتیجه آن پرکردن اوقات فراغت جوانان در بهترین فضا در پارک‌ها برای انجام ورزش‌های عمومی و همگانی خواهد بود.

لطف‌اللهیان افزود: نه تنها به تاسیسات خسارتی وارد نمی‌شود بلکه ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا از بستر فراهم شده به نفع سلامت جوانان استفاده کنیم.

وی به راه‌اندازی پروژه زیپ‌لاین در مجتمع شورابیل با مشارکت بخش خصوصی در مدت پنج سال و با پرداخت اجاره بهای 10 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: زیپ‌لاین تاسیسات تفریحی در ارتفاع برای جابجایی با طناب است که هموطنان می‌توانند با تهیه بلیط از این تاسیسات ورزشی و تفریح هیجان‌انگیز با سقوط آزاد 500 متری استفاده کنند.

شهردار اردبیل بیان کرد: ما به مدت پنج سال احداث این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کردیم تا از قبل این پروژه در مدت پنج سال، 50 میلیون تومان درآمد کسب کنند.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در مسیر توسعه شورابیل بهره‌برداری از این پروژه‌ها و طرح‌ها می‌تواند زمینه ایجاد یک تحول زیربنایی را فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار