«معتقدیم انتخاب بسیار مناسبی است»
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه «معتقدیم انتخاب بسیار مناسبی است» گفت: بدون شک حتی کسانی که نقدی بر این انتخاب دارند باید این شیوه و فرایند انتخاب را که اولویت با افراد متخصص، مسلط و از بدنه خود وزارت است، بپذیرند.
کد خبر: ۲۳۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 01 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، علیرضا آشناگر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان که فارس خبر آن را منتشر کرده استفاده از نیروهایی که توان، تجربه و دانش لازم را دارند را ضروری خواند و اظهار کرد: تاکید استاندار هم انتخاب مدیر جدید این دستگاه توسط خود وزارتخانه بود.

وی گفت: تاکید استاندار بر این بود که وزارتخانه از بین نیروهای مجرب و با تجربه خود فردی را برای این پست انتخاب کند که هم اشرافیت کامل بر قوانین و هم وزارتخانه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه همه کسانی که در فرآیند تصمیم‌گیری موثر هستند به همین شیوه عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: در استان نیروهای متعهد و قوی حضور دارند، اما برخی الزامات برای استفاده از نیروها وجود دارد.

وی گفت: علی‌رغم حجم وسیعی از نیروهای متعهد و باسواد در استان کردستان، تاکید وزارت راه و شهرسازی استفاده از نیروهای موجود خود بود که تسلط و شناخت کامل‌تری از وزارتخانه و قوانین دارند.

آشناگر افزود: بدون شک حتی کسانی که نقدی بر این انتخاب دارند باید این شیوه و فرایند انتخاب را که اولویت با افراد متخصص، مسلط و از بدنه خود وزارت است، بپذیرند.

وی با بیان اینکه کارآمدی مدیران مهم‌ترین نیاز در تحقق توسعه است، تصریح کرد: به طور طبیعی تعهد و سلامتی مدیران نیز در این فرآیند مد نظر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: انتخاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی کردستان نیز به تشخیص وزیر انجام گرفته و معتقدیم انتخاب بسیار مناسبی است، چرا که مدیرکل جدید تجربیات لازم را دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
پس قول ايشان مبني بر استفاده از نيروهاي بومي چه ميشود .راستي براي عزل نيروهاي بومي هم اختيار را به وزارتخانه داده اند يا راسا"اقدام ميكنند.
فعلا" كه دو تاز معزولين نماينده شده اند. ايكاش در مورد نحوه عزل اين دو فرزند شهيد خاطراتشان را چاپ كنيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار