وجدی: «برخی دستگاه‌های دولتی کردستان خودشان به زمین‌خوار تبدیل شده‌اند»
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان گفت: برخی دستگاه‌های دولتی در استان کردستان با دور زدن قانون خودشان به زمین‌خوار تبدیل شده‌اند و این در شأن نظام اسلامی و ساختار مدیریتی استان نیست.
کد خبر: ۲۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 31 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدصادق وجدی امروز در دومین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: از سال 91 تا 94، 274 پرونده زمین‌خواری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شده است که 133 مورد از این پرونده‌ها هنوز در جریان است.

وی گفت: در خصوص جلوگیری از زمین‌خواری و حفظ اراضی ملی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اقدام به نصب تابلو در محدوده و حد‌ حریم مناطق مسکونی در شهرستان‌های استان کرده است و با متخلفان نیز از طریق محاکم قضایی به صورت جدی برخورد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه پیگیری‌های حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به گذشته بسیار نظام مند‌تر شده است، تصریح کرد: در سال جاری نیز از 12 هکتار از اراضی تصرف شده در استان 9 هکتار رفع تصرف شده است.

وی گفت: برخی دستگاه‌های دولتی در استان کردستان با دور زدن قانون خودشان به زمین‌خوار تبدیل شده‌اند و این در شأن نظام اسلامی و ساختار مدیریتی استان نیست.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار