فرمانده بسیج کارمندان شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده بسیج کارمندان الحدید شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی، توجه به داخل و درون‌زایی نظام باید از خانواده‌ها آغاز و در جامعه و دولت تعمیم داده ‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 07 April 2016

علی احمدی صبح امروز در جلسه شورای بسیج کارمندان الحدید شاهرود که با حضور اعضا برگزار شد، در سخنانی با تبریک سال نو و با اشاره به شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب، امسال را سال اقدام و عمل در موضوع اقتصاد مقاومتی نام نهاده‌اند و این نام‌گذاری برای همه آحاد جامعه و مسئولان حجتی برای اجرای برنامه‌هاست.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که برنامه‌های کلی آن تصویب و لازم‌الاجرا برای همه نهادهاست، متأسفانه مورد توجه جدی مسئولان قرار نگرفته است و امسال باید با توجه به تأکید رهبر فرزانه انقلاب، همه در این زمینه فعال و در صحنه حاضر باشند.

فرمانده بسیج کارمندان الحدید شاهرود خاطرنشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی، توجه به داخل و درون‌زایی نظام باید از خانواده‌ها آغاز و در جامعه، دولت و نظام تعمیم داده ‌شود و همه آحاد جامعه در این امر مهم دخیل باشند.

وی تصریح کرد: در خانواده‌ها باید در مورد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و استفاده از کالاهای ایرانی و ملی فرهنگ‌سازی و در جامعه نیز باید این امر محقق شود و همچنین دولت در این امر نقش مؤثر داشته و در مورد اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی آن اهتمام داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه باید در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم، گفت: ادارات باید الگوی اقتصاد مقاومتی در جامعه و توجه به درون‌زایی باشند تا این فرهنگ‌سازی را به جامعه منتقل کنند و در بسیج باید این فرهنگ‌سازی را ایجاد کرد.

این مسئول با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های مختلف در راستای تحقق شعار سال در بسیج کارمندان عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیج کارمندان در بدنه ادارات و ارگان‌های دولتی فعال است، باید تلاش کرد تا با برنامه‌ریزی در این زمینه، بسیجیان کارمند را آگاه و تلاش کرد تا در مورد اهتمام به امر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل همه نقش‌آفرینی کنند.

در این جلسه در خصوص برنامه‌های سال جاری بسیج کارمندان و توجه به شعار سال در اجرای برنامه‌ها تأکید شد.

همچنین طبق یک سنت حسنه چندساله، برنامه دید و بازدید شورای بسیج کارمندی به مناسبت سال نو هر شب در منزل دو نفر از اعضای شورای بسیج کارمندان الحدید شاهرود اجرا می‌شود و در این برنامه، اعضای شورا به‌اتفاق خانواده‌ها با حضور در منزل یکی از اعضا به صله‌رحم می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار