معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: موافقت اولیه راه‌اندازی پروژه تفریحی زیپ‌لاین در شهرستان مشگین‌شهر صادر شد.
کد خبر: ۱۹۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، عسگر سنگی صبح امروز در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی پروژه تفریحی و گردشگری زیپ‌لاین در شهرستان مشگین‌شهر موافقت اولیه انجام شده است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌ها از جمله پل ارتباطی و آسفالت مسیر دسترسی دره خیاوچایی و واگذاری بخش دیگری از اراضی مورد نیاز برای توسعه این طرح گردشگری و تخصیص وام مورد نیار پروژه و نحوه تأمین آنها گفت:‌ باید در این زمینه اقدام لازم انجام شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مورد محل پیشنهادی راه‌اندازی پروژه تفریحی و سرگرمی زیپ‌لاین مشگین‌شهر و دیگر طرح‌های گردشگری این شهرستان بیان کرد: راه‌اندازی این مجموعه زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر گردشگری شهرستان مشگین‌شهر می‌شود.

سنگی با اشاره به بازدید و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر و منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی و پل معلق این شهرستان افزود: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت‌های بسیار بالایی برای جذب و جلب گردشگران داشته که باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های مورد بررسی و تصویب شده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی اردبیل تصریح کرد: پرونده تعدادی از خانه‌های استیجاری شهرستان سرعین که دارای شرایط لازم برای تبدیل به واحدهای اقامتی دائمی هستند، بررسی و به تصویب رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار