طبق آمار اعلامی رئیس ستاد انتخابات کردستان
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با اشاره به پایان رأی گیری در شعبه های اخذ رأی، گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه در مجموع ۶۰۴ هزار و ۷۱۷ نفر از مردم استان کردستان شرکت کردند.
کد خبر: ۱۸۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲ 27 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با اشاره به پایان رأی گیری در شعبه های اخذ رأی، گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه در مجموع ۶۰۴ هزار و ۷۱۷ نفر از مردم استان کردستان شرکت کردند.

وی گفت: با پایان رای گیری در شعبه های اخذ رای در مناطق شهری و روستایی استان کردستان کار شمارش آرا آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با اشاره به مشارکت خوب مردم استان کردستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده و تا دقایقی قبل ۶۰۴ هزار و ۷۱۷ نفر از مردم استان کردستان در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به آمار تفکیکی حضور مردم شهرستان‌های مختلف استان کردستان در انتخابات هفتم اسفند ماه، گفت: در شهرستان بانه ۵۱ هزار نفر، بیجار ۴۹ هزار و ۵۰۰، دهگلان ۲۹ هزار و ۵۰۰ نفر و دیواندره ۳۲ هزار نفر در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کردند.

آشناگر به میزان مشارکت در سایر شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: سروآباد ۳۰ هزار نفر، سقز ۹۴ هزار نفر، سنندج ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر، قروه ۷۲ هزار ۶۰۰ نفر، کامیاران ۴۴ هزار نفر و مریوان ۶۴ هزار نفر در انتخابات مشارکت داشتند.

وی خاطر نشان کرد: با پایان اخذ رای در سراسر استان کردستان از ساعتی قبل کار شمارش آراء آغاز شده است و پیش بینی می شود که این روند تا فردا ظهر شنبه ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با تکذیب اعلام نتایج انتخابات در حوزه های مختلف انتخابیه استان کردستان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، گفت: همه این ارقام و اعداد گمانه زنی است و مردم به ویژه کاندیداها به این ارقام توجه نکنند.

وی با اشاره به غیرمعتبر بودن ارقام اعلام شده در خصوص نتایج انتخابات در استان کردستان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: تنها مرجع رسمی برای اعلام نتایج ستاد انتخابات استان و وزارت کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار