فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه حضور در انتخابات 7 اسفند ماموریتی انقلابی بوده و عین امر به معروف است گفت: در کنار حضور حداکثری در انتخابات، باید آنانی را که تاکنون مهر انتخابات در شناسنامه‌شان هک نشده را نیز به این عرصه مهم سیاسی دعوت و تشویق به حضور کنیم.
کد خبر: ۱۸۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 17 February 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در جمع شمار کثیری از بسیجبان و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج سنندج که در سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با حضور حداکثری در تمامی صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات نشان داده‌اند که تعیین سرنوشت خود و کشور برایشان مهم است.

وی گفت: حضور در انتخابات 7 اسفند به دلیل شرایط اجرای برجام و دوران پسابرجام، شرایط خاص منطقهای و جهانی بسیار مهم و تعیین کننده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ایجاد نا‌امنیهای گسترده در منطقه بویژه در بلاد اسلامی نتیجه عملکرد اتاق فکر دشمنان اسلام است که در حقیقت آنها با این اقدامات درصدد تیشه به ریشه زدن اسلام هستند و منطقه را نا امن کردهاند.

وی گفت: ایران اسلامی در منطقه و با وجود تحرکات دشمن در کشورهای اطراف و تشکیل گروهک‌های تروریستی داعش، طالبان و القاعده، در امنیت کامل به سر برده و حضور حداکثری در انتخابات پیشرو مؤید این مهم است.

سردار رجبی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره درصدد ایجاد جنگ میان دولتهای اسلامی و عقب نگه داشتن آنها بودهاند، افزود: متاسفانه امروز مسلمانان شافعی مذهب یمن به دست رژیم جنایتکار آل سعود که داعیهدار اسلام هستند، به شهادت می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن همواره سست کردن ایمان و پشتیبانی مردم به نظام و انقلاب اسلامی بوده، اما مردم در طی 37 سال گذشته با مقاومت، ایثار و جانفشانی نشان دادهاند که در شرایط جنگ، پس از جنگ، تحریم و تهدید پای آرمانهای انقلاب ایستادهاند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن مؤید پشتیبانی مردم فهیم و با شعور ایران اسلامی و کردستان از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی وظیفه بسیجیان در عرصه انتخابات را مهم برشمرد و افزود: بسیجیان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در تمامی صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات پیشرو حضوری حداکثری داشته و دیگران را نیز به حضور در این عرصه تشویق و تهییج نمایند.

سردار رجبی خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات 7 اسفند ماموریتی انقلابی بوده و عین امر به معروف است.

وی گفت: در کنار حضور حداکثری در انتخابات، باید آنانی را که تاکنون مهر انتخابات در شناسنامه‌شان هک نشده را نیز به این عرصه مهم سیاسی دعوت و تشویق به حضور کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دومین ماموریت و وظیفه بسیجیان و آحاد مردم در انتخابات را، انتخاب اصلح خواند و افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که به فکر توسعه و خدمت به مردم باشند و در این راه اگر علم به فرد اصلح نداشتند، میتوانند از افراد آگاه و امین پرسش و جستجو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار