مسئول ستاد اقامه نماز کردستان خبر داد
مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره «نماز و نیایش» در 18 اسفندماه سال جاری در سنندج خبر داد و گفت: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 11 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدمهدی طالبی در گفت‌وگو با ا‌یکنا، از برگزاری دومین جشنواره «نماز و نیایش» در 18 اسفندماه سال جاری در سنندج خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات مختلف این جشنواره گفت: نماز در مسجد(نماز جماعت)، نماز در سیره معصومین، نماز و آثار اجتماعی و تربیتی آن، جلوه‌های نماز عید قربان و فطر، نماز ظهر عاشورا و نماز کودکان و نوجوانان از موضوعات دومین جشنواره استانی «نماز و نیایش» است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار بخش شعر، خاطره، پوستر و عکس برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: جشنواره نماز و نیایش در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقمندان استان آزاد است و شرکت‌کنندگان تا 15 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز استان کردستان و یا نشانی الکترونیکی www.kordestan.namaz.ir ارسال کنند.

طالبی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره افزود: در حاشیه برگزاری جشنواره نمایشگاهی از آثار ارسالی علاقمندان برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در رشته شعر و خاطره شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا 5 اثر خود را در 2 بخش کردی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول ستاد اقامه نماز استان کردستان گفت: این جشنواره به همت ستاد اقامه نماز و جهاد دانشگاهی و با همکاری کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار