کد خبر: ۱۶۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 12 January 2016
فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده به لحاظ پهنای باند اینترنت دارای مشکلات اساسی است که انتظار می رود مسوولان شرکت مخابرات استان و فناوری اطلاعات نسبت به افزایش پهنای باند همکاری لازم را با مسوولان شهرستان لنده داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ، محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده در جلسه بخشداران ودهیاران این شهرستان با مسوولان ادارات خدمات رسان شهرستان کهگیلویه ولنده ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان گفت: عدم آنتن دهی تلفن همراه و مشکلات اینترنتی و عدم پوشش شبکه های دیجیتال در بیشتر روستاهای شهرستان لنده از عمده مشکلات این شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: مرکز بخش موگرمون و روستاهای بزرگی همچون قیام و چهاراه آل طیب نیز با مشکلات ارتباطی مواجه هستند که امیدواریم ادارات متولی نسبت به حل مشکلات ارتباطی این روستاها هرچه سریعتر اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به گسترش حوزه ی فناوری و فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی در روستاها انتظار می رود که مشکل زیرساخت های اینترنتی در روستاها برطرف شود.

وی تاکید کرد: شهرستان لنده به لحاظ پهنای باند اینترنت دارای مشکلات اساسی است که انتظار می رود مسوولان شرکت مخابرات استان و فناوری اطلاعات نسبت به افزایش پهنای باند همکاری لازم را با مسوولان شهرستان لنده داشته باشند.

مرادی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات معیشتی روستائیان گفت: متاسفانه به دلیل عدم بازار مناسب تقاضا، عرضه محصولات دامی بامشکلات جدی روبر است که برخی از دامداران در گذران زندگی روزمره خود با سختی های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده یادآورشد: همه مسوولان باید زمینه رفاه عمومی مردم را فراهم نماییم و برای ایجاد این شرایط باید با همدلی و همزبانی بیشتری تلاش کنیم.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم شهرستان لنده عدم استقلال و استقرار ادارات شهرستان است که شهروندان لنده ای برای انجام کاری کوچک متحمل هزینه های رفت و آمد و هزینه های ایاب و ذهاب می شوند که این کار برای مردم سخت و طاقت فرسا است.

مرادی یادآورشد: باتوجه به سیاست های دولت در گسترش خدمات اینترنتی باید زمینه توسعه اینترنت روستاها هرچه سریعتر مهیا و فعال شوند.

فرماندار شهرستان لنده در زمینه مشکلات استعلام زمین های موجود در روستاها از بنیاد مسکن گفت: نوعی دوگانگی در دریافت استعلامات هست که باید از طریق کمیسیون های مشترک و تعامل بین دستگاه های خدمات رسان حل شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار