نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در تمامی مسائل کشوری، برخورداری از بصیرت الزامی است و جزو الزامات اولیه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره است و با این مهم می‌توان سوءاستفاده کنندگان و استفاده کنندگان درست را می‌توان شناخت.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 09 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در یادواره شهدای هسته‌ای که سه‌شنبه شب به همت پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد واحد سنندج و با حضور پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، دانشجویان و مسئولان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: میزبان این جلسه خود شهدا هستند و شهادت این سخن نیز، آیات قرآن است.

وی، شهدا را عزیز خداوند خواند و گفت: کسی که عزیز خدا باشد هر کاری را که بخواهد می‌تواند انجام ‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به این فرمایش مقام معظم رهبری که «شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند»، اشاره و تصریح کرد: شهدا در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب جان دادند و خون خود را فدای تثبیت و ماندگاری نظام اسلامی کردند تا ما در آسایش و امنیت و عزتمند باشیم.

وی گفت: شهدا از هیچ چیزی در دفاع از انقلاب اسلامی مضایقه نکردند و وقتی نام شهدا می‌آید تنها افرادی می‌فهمند که شهدا چه کسانی بودند، که با آنها زندگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: شهدا عاشق خداوند شده بودند و ماندن در جای دور از معشوق برای عاشق سخت است.

وی گفت: شهدای هسته‌ای هم بخشی از شهدای دفاع از کشور هستند که در راه حفظ کشور از جانشان گذشتند تا آیات قرآن که «شهدا مرده نیستند بلکه زنده‌اند»، محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در مقاطع مختلف جلو بحث 20 درصد غنی‌سازی اورانیوم با هدف تولید رادیودارو را گرفتند اما دانشمندان هسته‌ای ما با تلاش فراوان توانستند به این فناوری تولید دست یابند.

وی تصریح کرد: وقتی به مرحله تولید و غنی‌سازی 20 درصد رسیدیم آنها سعی کردند برای بازدارندگی موفقیت ایران در بحث هسته‌ای، دانشمندان ما را ترور کنند که شهید شهریاری، احمدی روشن و دیگر دانشمندان را هدف قرار دادند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: امنیتی که اکنون در کشور ما برقرار است، کسانی به وجود آورده‌اند که شب و روز را نمی‌شناختند و در روز با دشمن مبارزه می‌کردند، در شب هم در فکر توسعه و دستیابی به استقلال بودند.

وی افزود: دشمنان نظام شرط رهبری در پذیرش پی.ام.دی قبل از برجام را پذیرفتند و این قدرت رهبری، نظام و ملت ما را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: قدرت رهبری و نظام اسلامی برای کل جهان نمایان شده و حتی برای اوباما هم جا افتاده است که وقتی رهبر معظم انقلاب صحبتی می‌کند باید آن را بپذیرد.

وی جلوه‌ای دیگر از قدرت رهبری و نظام اسلامی را در دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب دانست که پوتین در هر جایی که تشریفات نباشد، حضور نمی‌یابد، اما بدون تشریفات و مستقیم به دیدار رهبری رفت.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: کاری که دانشمندان هسته‌ای ما کردند، قابل بیان نیست و دانشجویان ما باید با دنباله‌روی آنان، این مسیر را شتاب ببخشند.

وی افزود: در تمامی مسائل کشوری، برخورداری از بصیرت الزامی است و جزو الزامات اولیه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره است و با این مهم می‌توان سوءاستفاده کنندگان و استفاده کنندگان درست را می‌توان شناخت.

در این مراسم، تندیس و تابلویی به رسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی احمدی‌روشن، از سوی پایگاه بسیج دانشجویی همت دانشگاه آزاد سنندج به پدر این شهید اهدا شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار