رئیس سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین نقش تربیتی و بصیرتی بی‌نظیری را دارند تا همه متوجه آسیب‌ها و خطرات دشمن در این حوزه شوند.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 25 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی جمشیدی عصر امروز در دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته بسیج با استاندار اردبیل اظهار کرد: ما در همه برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت کارکنان دولت برنامه‌ریزی‌های درستی را انجام دهیم به طوریکه در اجرای طرح‌های پدافند غیر عامل برگزاری برنامه‌های آموزشی تیراندازی، رویدادهای ورزشی، فرهنگی و تربیتی و تقویت حلقه‌های صالحین تلاشی جدی انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای فعالیت بسیج در حال حاضر تقویت اقتصاد مقاومتی است که ما در استان با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز در سال‌جاری همایش مدیریت مصرف را با هدف ترغیب و تشویق مردم به بهینه مصرف کردن منابع آب، گاز و برق انجام دادیم.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان اردبیل اضافه کرد: اجرای این همایش با راهکارهای عملی در کاهش مصرف به ویژه مصرف برق در ایام پیک به کم شدن مصرف در این حوزه کمک کرد که قطعاً برنامه‌های آموزشی و مدیریت بهینه مصرف سوخت مد نظر و مورد توجه است.

جمشیدی به تشکیل حلقه‌های صالحین با رویکرد تربیتی و بصیرتی در جامعه بسیج کارکنان اشاره کرد و افزود: در بین همه اقشار بسیج که تلاش در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب و حفظ مبانی جمهوری اسلامی ایران است، حضور و مشارکت بسیج نقطه قوت و تعالی بیشتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد نیز در این جلسه بیان کرد: تداوم انقلاب و ارتباط بیشتر بین بدنه نظام و مدیران در سایه حضور بسیج و تقویت جبهه‌های مختلف است که قطعاً می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام احدزاده حضور مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین را بدون چشم‌داشت خاص در مصونیت‌بخشی به تهاجم گسترده فرهنگی استکبار جهانی یادآور شد و اضافه کرد: قطعاً تشکیل این حلقه‌های صالحین می‌تواند به تقویت هویت ارزشی و اعتقادی جامعه و آگاه‌سازی گروه‌های مختلف منجر شود که ما با پرهیز از شکل کلاسیک سعی می‌کنیم به صورت اردویی این جلسات را برگزار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار