به مناسبت بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابدارن و ترویج گفتمان کتاب خوانی؛
در این نمایشگاه که با همت سید مهدی موسوی، طراح و گرافیست برپا و از 30 آبان الی 6 آذر دایر خواهد بود، پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان برجسته کشور با موضوع کتاب و کتابخوانی در نگارخانه کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل به نمایش درخواهند آمد.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 18 November 2015
همزمان با روزهای آخر بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابدارن و ترویج گفتمان کتاب خوانی، نگارخانه کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل میزبان آثار گروهی از هنرمندان کشور تحت عنوان «نمایشگاه پوستر دوست کاغذی» خواهد بود.

به گزارش تابناک اردبیل، در این نمایشگاه که با همت سید مهدی موسوی، طراح و گرافیست، برپا و از 30 آبان الی 6 آذر دایر خواهد بود، پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان برجسته کشور با موضوع کتاب و کتابخوانی به نمایش درخواهند آمد.

به گفته موسوی، این نمایشگاه با دعوت از استادان پیشکسوت و هنرمندان پیشرو در حوزه طراحی گرافیک از سراسر کشورگردآوری و به مدت یک هفته به صورت اکران محیطی و نگارخانه ای در معرض دید علاقمندان و کتابدوستان خواهد بود.

نمایشگاه مذکور همزمان با آئین تکریم کتابداران استان و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در روز شنبه 30 آبان با حضور جانعلی پور مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مقامات عالی استان افتتاح شده و طی آن 23 اثر از هنرمندان ذیل به نمایش درخواهد آمد:

استاد پیشکسوت ایرج میرزاعلیخانی/تهران- محمد اردلانی/تهران- علی دل زنده روی/شیراز- سیدمهدی موسوی/اردبیل- هادی ارجمند/ارومیه- داریوش اللهیاری/تبریز-احمد درخشنده/تهران- وحیدبهرامی/تهران-سعید رضوانی/تهران- عطامحمدی/تهران-میلاد آقازاده/تهران- مرتضی هرآئینی/تهران- محمد احدی/اردبیل-ساناز زمانی/رشت- سحر فتح اللهی/ تهران

«نمایشگاه پوستر دوست کاغذی» در اردبیل برپا خواهد شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار